Start > Szkolenia zamknięte > Zbijanie obiekcji oraz rozmowy cenowe

Menu

Zbijanie obiekcji oraz rozmowy cenowe

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.
Szkolenie techniki obrony ceny jest odpowiedzią na obecne potrzeby organizacji.

Cele szkolenia

  • Celem warsztatu jest zatem opanowanie praktycznych technik, konkretnych wypowiedzi, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie korzystnego rezultatu negocjacyjnego i prowadzenie rozmów cenowych na partnerskich zasadach.
  • Uczestnicy szkolenia poznają i przećwiczą na konkretnych realnych sytuacjach sprzedażowych z ich życia zawodowego odpowiedzi na zastrzeżenia cenowe oraz skuteczną prezentację oferty.

Program szkolenia:

  • CENA, DLACZEGO STRASZY? ROZMOWA O CENIE NAJTRUDNIEJSZYM ETAPEM ROZMOWY HANDLOWEJ.
  • JAK ZAPREZENTOWAĆ PRODUKT, NIE MÓWIĄC O CENIE.
    • Produktu/usługi i ich cena.
    • Kiedy cena jest istotna?
    • Dlaczego kobiety kupują małe drogie torebki ?
    • Dlaczego mężczyźni kupują harleya?
  • PROFILAKTYKA CENOWA.
    • Jak prowadzić rozmowę, aby cena byłam tylko jednym z wielu elementów negocjacji?
    • Co można zrobić już na początku rozmowy - "Rozmawiamy o rzeczach, które kosztują".
    • Warsztat POP
  • KIEDY JUŻ ROZMAWIAMY O CENIE… JAK ZAPREZENTOWAĆ CENĘ?
    • Metoda oszczędnościowa - idealna na kryzys.
    • Metoda porównywania - sa rzeczy które kosztują znacznie więcej.
    • Metoda kompaktowa - w zestawie taniej.
    • Metoda inwestycyjna - szczególnie w dobie kryzysu warto dobrze inwestować,
    • Metoda bilansowa - ile stracę gdy nie kupię?
  • NEGOCJACJE TO GRA - STRATEGIE RADZENIE SOBIE Z ZARZUTAMI CENOWYMI I NIE TYLKO.
    • Właściwe reagowanie na "zagrywki" klienta. - Turniej obiekcji
      • "No wie Pan mamy kryzys".
      • "Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?".
      • "Tylko cena mnie interesuje".
      • "Taka jest polityka firmy".
      • "Wiem, że możecie mi dać lepszą cenę!!! I tak na mnie zarobicie".
      • "Ja znam ten rynek, wiem ile to kosztuje".
      • "U konkurencji mam lepsze warunki".
    • Emocje - sprzymierzeniec czy wróg. Negocjator to aktor.
      • "ILE? To jest zdecydowanie za drogie!!!".
      • "To nic wielkiego wyprodukować takie coś".
      • "A Pan w branży to chyba od niedawna?".
      • "Chce rozmawiać z kimś kompetentnym!".
    • Rozsądne czynienie ustępstw.
      • "Dorzuci Pani coś na "R" (rabat) na początek współpracy".
      • "Dla stałych Klientów na pewno coś da się zrobić".
  • TAKTYKA KLIENTA JAKO PODSTAWA DO TWORZENIA WŁASNEJ STRATEGII NEGOCJACYJNEJ.
  • ZACHOWANIE ASERTYWNE W CZASIE NEGOCJACJI CENOWYCH. JAK POWIEDZIEĆ "NIE". JAK ZADBAĆ O WŁASNE EMOCJE.

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)
  • catering

Termin szkolenia:

  • Do ustalenia

Całkowity koszt szkolenia:

  • Do ustalenia
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.