Zbijanie obiekcji oraz rozmowy cenowe
Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.
Szkolenie techniki obrony ceny jest odpowiedzią na obecne potrzeby organizacji.
Cele szkolenia
- Celem warsztatu jest zatem opanowanie praktycznych technik, konkretnych wypowiedzi, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie korzystnego rezultatu negocjacyjnego i prowadzenie rozmów cenowych na partnerskich zasadach.
- Uczestnicy szkolenia poznają i przećwiczą na konkretnych realnych sytuacjach sprzedażowych z ich życia zawodowego odpowiedzi na zastrzeżenia cenowe oraz skuteczną prezentację oferty.
Program szkolenia:
- CENA, DLACZEGO STRASZY? ROZMOWA O CENIE NAJTRUDNIEJSZYM ETAPEM ROZMOWY HANDLOWEJ.
- JAK ZAPREZENTOWAĆ PRODUKT, NIE MÓWIĄC O CENIE.
- Produktu/usługi i ich cena.
- Kiedy cena jest istotna?
- Dlaczego kobiety kupują małe drogie torebki ?
- Dlaczego mężczyźni kupują harleya?
- PROFILAKTYKA CENOWA.
- Jak prowadzić rozmowę, aby cena byłam tylko jednym z wielu elementów negocjacji?
- Co można zrobić już na początku rozmowy - "Rozmawiamy o rzeczach, które kosztują".
- Warsztat POP
- KIEDY JUŻ ROZMAWIAMY O CENIE… JAK ZAPREZENTOWAĆ CENĘ?
- Metoda oszczędnościowa - idealna na kryzys.
- Metoda porównywania - sa rzeczy które kosztują znacznie więcej.
- Metoda kompaktowa - w zestawie taniej.
- Metoda inwestycyjna - szczególnie w dobie kryzysu warto dobrze inwestować,
- Metoda bilansowa - ile stracę gdy nie kupię?
- NEGOCJACJE TO GRA - STRATEGIE RADZENIE SOBIE Z ZARZUTAMI CENOWYMI I NIE TYLKO.
- Właściwe reagowanie na "zagrywki" klienta. - Turniej obiekcji
- "No wie Pan mamy kryzys".
- "Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?".
- "Tylko cena mnie interesuje".
- "Taka jest polityka firmy".
- "Wiem, że możecie mi dać lepszą cenę!!! I tak na mnie zarobicie".
- "Ja znam ten rynek, wiem ile to kosztuje".
- "U konkurencji mam lepsze warunki".
- Emocje - sprzymierzeniec czy wróg. Negocjator to aktor.
- "ILE? To jest zdecydowanie za drogie!!!".
- "To nic wielkiego wyprodukować takie coś".
- "A Pan w branży to chyba od niedawna?".
- "Chce rozmawiać z kimś kompetentnym!".
- Rozsądne czynienie ustępstw.
- "Dorzuci Pani coś na "R" (rabat) na początek współpracy".
- "Dla stałych Klientów na pewno coś da się zrobić".
- TAKTYKA KLIENTA JAKO PODSTAWA DO TWORZENIA WŁASNEJ STRATEGII NEGOCJACYJNEJ.
- ZACHOWANIE ASERTYWNE W CZASIE NEGOCJACJI CENOWYCH. JAK POWIEDZIEĆ "NIE". JAK ZADBAĆ O WŁASNE EMOCJE.
Trener:
- Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
- Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
- Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
- Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
- Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
- Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
- Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.
Elementy wliczone w cenę:
- uczestnictwo
- konsultacje
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia
- materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)
- catering
Termin szkolenia:
Całkowity koszt szkolenia: