Start > Szkolenia zamknięte > Jak motywować ludzi do pracy

Menu

Jak motywować ludzi do pracy

Korzyści dla uczestników:

  • Usprawnienie komunikacji i spoistości w zespole, oraz identyfikacji z firmą

Cele szkolenia:

  • Poznanie praktycznych sposobów wpływania na motywację
  • Doskonalenie umiejętności kierowniczych: prezentacja własnych poglądów, dyskusja, wydawanie i egzekwowanie poleceń,
  • Zdobycie wiedzy w zakresie sposobów planowania,
  • Praktyczne poznanie aspektów organizowania pracy,
  • Integracja grupy, Uczestnicy: Kierownicy liniowi , kierownicy handlowi

Program szkolenia:

  • Motywowanie i kierowanie
    • Własny wizerunek w roli kierownika – jak go kreować ? Jaki wpływ ma poczucie wartości i własna motywacja kierownika na zachowanie podwładnych?
  • Priorytety menedżera
    • i warunki maksymalnego wykorzystywania własnych możliwości. Jak przekazywać kompetencje i delegować zadania, jak kierować efektywnie.
  • Pracownik jako narzędzie pracy.
    • Czynniki, koncepcje i zasady motywacji
    • Style kierowania – prezentacja i diagnoza
    • Analiza rozwoju zespołu w aspekcie jego możliwości zagrożeń
  • Planowanie i Organizowanie
    • Bilans czasu pracy
    • Ćwiczenie planowania poprzez wykonanie projektu
    • Priorytety i zarządzanie czasem
    • Ćwiczenie standardów
    • Na czym polega organizowanie
    • Ćwiczenia z organizowania
  • Przewodzenie współpracownikom
    • Jak pracować nad sobą i budować właściwą postawę?
    • Jakie funkcje i cechy są kluczowe dla menedżerów ?
    • Które z cech kierownika są ważne w postępowaniu z pracownikami?
    • Jak sprawnie prowadzić grupę?
    • Negocjowanie czy twarde rządzenie ?
    • Jakie techniki prowadzenia rozmów przydadzą się Tobie jako kierownikowi ?
    • Sprawdź, kiedy prezentowanie postawy asertywnej może pomóc Ci utrzymać równowagę z rozmówcą.
  • Porozumiewanie się kierownika ze współpracownikami
    • W dużej mierze skuteczność menadżera zależy od jego umiejętności komunikacji.
    • Jak zbudować poprzez dobrą komunikację zespół ludzi sukcesu ?
    • Czy ważne jest przygotowanie do wystąpienia i do rozmowy ?
    • Jak mówić i jak słuchać efektywnie współpracowników?
    • Główne elementy perswazji i sposoby wywierania wpływu.
    • Na czym polega sprawne porozumiewanie się
    • Jak integrować poprzez dobre komunikaty,
    • Prezentacja publiczna – konstruowanie i przedstawienie
    • Jak stawiać pytania i słuchać
    • Ćwiczenie komunikowania

Metody:

  • Wykład, dyskusje grupowe i zespołowe rozwiązywanie problemów, filmy szkoleniowe, symulowanie scenek, ćwiczenia sytuacyjne, auto-testy

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)
  • catering

Termin szkolenia:

  • Do ustalenia

Całkowity koszt szkolenia:

  • Do ustalenia
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.