Własny wizerunek w roli kierownika – jak go kreować ? Jaki wpływ ma poczucie wartości i własna motywacja kierownika na zachowanie podwładnych?
Priorytety menedżera
i warunki maksymalnego wykorzystywania własnych możliwości. Jak przekazywać kompetencje i delegować zadania, jak kierować efektywnie.
Pracownik jako narzędzie pracy.
Czynniki, koncepcje i zasady motywacji
Style kierowania – prezentacja i diagnoza
Analiza rozwoju zespołu w aspekcie jego możliwości zagrożeń
Planowanie i Organizowanie
Bilans czasu pracy
Ćwiczenie planowania poprzez wykonanie projektu
Priorytety i zarządzanie czasem
Ćwiczenie standardów
Na czym polega organizowanie
Ćwiczenia z organizowania
Przewodzenie współpracownikom
Jak pracować nad sobą i budować właściwą postawę?
Jakie funkcje i cechy są kluczowe dla menedżerów ?
Które z cech kierownika są ważne w postępowaniu z pracownikami?
Jak sprawnie prowadzić grupę?
Negocjowanie czy twarde rządzenie ?
Jakie techniki prowadzenia rozmów przydadzą się Tobie jako kierownikowi ?
Sprawdź, kiedy prezentowanie postawy asertywnej może pomóc Ci utrzymać równowagę z rozmówcą.
Porozumiewanie się kierownika ze współpracownikami
W dużej mierze skuteczność menadżera zależy od jego umiejętności komunikacji.
Jak zbudować poprzez dobrą komunikację zespół ludzi sukcesu ?
Czy ważne jest przygotowanie do wystąpienia i do rozmowy ?
Jak mówić i jak słuchać efektywnie współpracowników?
Główne elementy perswazji i sposoby wywierania wpływu.
Na czym polega sprawne porozumiewanie się
Jak integrować poprzez dobre komunikaty,
Prezentacja publiczna – konstruowanie i przedstawienie
Jak stawiać pytania i słuchać
Ćwiczenie komunikowania
Metody:
Wykład, dyskusje grupowe i zespołowe rozwiązywanie problemów, filmy szkoleniowe, symulowanie scenek, ćwiczenia sytuacyjne, auto-testy
Trener:
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.
Elementy wliczone w cenę:
uczestnictwo
konsultacje
imienny certyfikat ukończenia szkolenia
materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)