Start > Szkolenia zamknięte > Zarządzanie personelem w jednostkach samorządowych

Menu

Zarządzanie personelem w jednostkach samorządowych

Program szkolenia:

  • UMIEJĘTNOŚĆ OCENY ZESPOŁU PRACOWNICZEGO
    • system ocen pracowniczych
    • proces oceny pracowniczej
    • planowanie – ustalenie celów, zadań kryterium oceny
    • zbieranie danych na temat ocenianego pracownika
    • tworzenie treści i formy przykładowego arkusza zapisu ocen
    • słabe i mocne strony stosowania systemu
  • KRYTERIA OCENIANIA PRACOWNIKÓW SAMORZĄDOWYCH
    • obowiązkowe
    • fakultatywne
  • ZASADY PRZEPROWADZANIA ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
    • SKUTKI DOKONANIA NEGATYWNEJ OCENY PRACOWNIKA
  • ARKUSZ OKRESOWEJ OCENY KWALIFIKACYJNEJ PRACOWNIKA SAMORZĄDOWEGO
    • studium przypadku
  • POJĘCIE ZARZĄDZANIA I ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
  • ROLA KIEROWNIKA W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI
    • rozmowa oceniająca
  • STYLE KIEROWANIA
    • autokratyczny
    • demokratyczny
    • liberalny
  • MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
    • Systemy motywacyjne:
      • płacowe
      • pozapłacowe
  • WYKORZYSTANIE WYNIKÓW OCENY PRACOWNIKÓW SAMORZĄDOWYCH
    • korzyści dla urzędu jako pracodawcy samorządowego
    • korzyści dla oceniającego
    • korzyści dla ocenianego
  • BŁĘDY W PROCESIE OCENIANIA

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)
  • catering

Termin szkolenia:

  • Do ustalenia

Całkowity koszt szkolenia:

  • Do ustalenia
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.