Start > Szkolenia zamknięte > Sprawna komunikacja i rozmowa oceniająca

Menu

Sprawna komunikacja i rozmowa oceniająca

Szkolenie ma charakter treningu umiejętności – podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w symulacjach, rozwiązują testy pozwalające dokonać samooceny umiejętności.

Korzyści dla uczestników:

  • Szkolenie przygotowuje menedżerów odpowiedzialnych za rekrutację do samodzielnego przeprowadzenia procesu rekrutacyjno-selekcyjnego.
  • Proponowane przez nas podejście wykorzystuje profil kompetencyjny stanowiska oraz opracowany na jego podstawie wywiad selekcyjny.
  • Podczas szkolenia dzielimy się najlepszymi praktykami oraz omawiamy typowe problemy i błędy osób rekrutujących.
  • Elementy warsztatu umożliwiają praktyczne zmierzenie się z metodologią przygotowywania procesu, natomiast symulacje wywiadów selekcyjnych umożliwiają weryfikację przygotowanego scenariusza i własnego przygotowania.

Cele szkolenia:

  • poznanie i umiejętność zastosowania metod rekrutacyjnych
  • umiejętność sporządzania opisu stanowiska pracy
  • poznanie metod selekcji pracowników
  • rozwinięcie umiejętności przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej

Program szkolenia:

  • KOMUNIKOWANIE SIĘ KIEROWNIKA Z PRACOWNIKAMI
    • jakie czynniki komunikacyjne motywują i demotywują ludzi?
    • skuteczne metody okazywania uznania i aprobaty
    • umiejętność udzielania motywujących informacji zwrotnych
    • zasady konstruktywnej krytyki i pochwały
    • jak zapobiegać spadkowi motywacji?
    • najczęściej popełniane błędy w przekazywaniu poleceń i wymagań
    • techniki egzekwowania wymagań i realizacji zadań
    • monitoring i ocena wykonania zadania przez pracowników
  • PROWADZENIE ROZMOWY OCENIAJĄCEJ
    • systemy oceniania
    • kryteria oceny pracownika
    • sposób przygotowania rozmowy
    • sposób wprowadzenia do rozmowy
    • przeprowadzenie rozmowy oceniającej
    • zachowania trudne i reakcje na wybuch emocjonalny
  • UWARUNKOWANIA KOMUNIKACYJNE
    • Werbalna i niewerbalna płaszczyzna komunikowania– warsztat
    • Bariery i ułatwienia,
    • Nastawienie i kontekst,
    • Sformułowania pozytywne –warsztat
    • Metaprogramy – jak dobrać argumentację
    • Komunikat JA – warsztaty

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)
  • catering

Termin szkolenia:

  • Do ustalenia

Całkowity koszt szkolenia:

  • Do ustalenia
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.