Start > Szkolenia zamknięte > Negocjacje w biznesie

Menu

Negocjacje w biznesie

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie i rozwijanie umiejętności prowadzenia profesjonalnych skutecznych negocjacji
  • Ćwiczenie sposobów prowadzenia efektywnych negocjacji
  • Doskonalenie własnego stylu prowadzenia negocjacji biznesowych

Cel szkolenia:

  • Poznanie i identyfikowanie różnych strategii negocjacji
  • Rozpoznawanie mocnych i słabych stron strategii negocjacji w biznesie oraz budowanie strategii efektywnych, doskonalenie się w skutecznych praktykach negocjacyjnych
  • Ćwiczenie skutecznych zastosowań taktyk negocjacyjnych.

Uczestnicy:

  • Osoby prowadzące negocjacje biznesowe

Program szkolenia:

  • WSTĘP
    • mity i rzeczywistość negocjacji
    • funkcjonalne ujęcie negocjacji w modelach teoretycznych
    • zachowanie jako realne narzędzie pracy negocjatora
    • strony i cele negocjacji a stosowane metody
    • pomysły na sytuacje negocjacyjną i skuteczne środki do osiągania celów
  • ANALIZA INFORMACJI I PRAWDOPODOBIEŃSTWA
    • źródła informacji o stronach procesu
    • strategiczne pytania, czyli jaka jest prawda..?
    • obiektywne i subiektywne źródła siły negocjacyjnej
    • BATNA, alternatywne sposoby realizacji celu
  • NEGOCJACJE JAKO PROCES
    • projektowanie, wstępne pomysły, rozpoznanie
    • sondowanie obszarów, możliwości i kompetencji
    • sygnały intencji drugiej strony, cele, zamierzenia i zdrowy rozsądek
    • wyznaczenie granic obszaru negocjacji
    • granice polaryzacji żądań
    • przechylanie szali na swoja stronę, rola informacji, umiejętności i talentu - składanie ofert w ramach obszaru
    • taktyka i technika
    • metody wpływu na zespół przeciwny jako całość i członków z osobna
    • korzystanie i przykłady strategii ,taktyk, technik
    • style i orientacje negocjacji – szanse i ograniczenia
  • WIZERUNEK NEGOCJATORA, ARGUMENTACJA, KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA
    • kierowanie wrażeniem w ramach zespołu negocjacyjnego
    • role negocjacyjne
    • składanie ofert i uzasadnienia
    • sztuka przekonywania i argumentacji
    • zasady budowania argumentacji
  • KLUCZE DO NEGOCJACJI ZAKOŃCZONYCH SUKCESEM
    • adekwatność środków i celów
    • perspektywa czasowa a rezultat
    • niepokazywanie wagi uzyskanych ustępstw
    • pozostawienie poczucia sukcesu u drugiej strony
  • NEGOCJACJE KOOPERACYJNE / INTEGRACYJNE
    • ukierunkowania rozwiązań integracyjnych
    • sygnały gotowości integracyjnej – rola intencji i determinantów sytuacyjnych
    • typy rozwiązań integracyjnych
  • RENEGOCJACJE
    • potrzeba zmian postawy wobec renegocjacji
    • otoczenie rynkowe – reakcje pozostałych partnerów
    • powrót do wcześniejszej fazy negocjacji
    • zapobieganie frustracji i konfliktom w renegocjacjach
    • tajemnica

Metody:

  • Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje grupowe, symulacje, studium przypadku, odgrywanie ról przed kamerą i modyfikację zachowań

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt, CD z materiałami szkoleniowymi, notes)
  • catering

Termin szkolenia:

  • Do ustalenia

Całkowity koszt szkolenia:

  • Do ustalenia
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.