Start > Szkolenia dofinansowane > Zarządzanie projektem

Zarządzanie projektem

Formularz

Cel szkolenia:

  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności w zarządzaniu projektami, w tym ustalanie i weryfikowanie celów i priorytetów oraz monitorowanie i raportowanie postępu pracy w różnego typu organizacjach
  • Nabycie umiejętności dobierania osób do zespołów, w tym budowanie identyfikacji z projektem, motywowanie oraz wykorzystywanie szczególnych cech osobowościowych członków zespołów
  • Poznanie metod planowania zadań i przewidywania skutków działań
  • Skuteczne organizowanie zadań i przewidywanie rezultatów
  • Poznanie sposobów organizacji czasu w zarządzaniu projektami
  • Opracowywanie harmonogramu prac dla zespołu i kierownictwa
  • Usprawnienie komunikacji między członkami zespołu, klientami i kierownictwem
  • Zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania konfliktem wewnątrz zespołu, ryzykiem i kryzysami w projekcie
  • Posługiwanie się procesami planowania i kontroli realizacji projektów

Uczestnicy:

  • Program szkolenia jest przeznaczony dla wszystkich osób chcących zdobyć kompleksową wiedzę w zakresie skutecznego organizowania i zarządzania projektami. Głównymi adresatami warsztatów są więc specjaliści oraz kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla zarządzania.

Korzyści dla użytkowników:

  • Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie opanowania metodyki PCM, identyfikacji innowacyjnych cech projektów i oceny ich powiązania z wytycznymi danego programu. Uzupełniającym ważnym celem tego szkolenia będzie również przekazanie wiedzy dotyczącej ryzyk na etapie projektowania, oraz umiejętności skutecznego przeciwdziałania tym zagrożeniom.

Program Szkolenia:

  • Wprowadzenie do zarządzania projektami
    • Trójkąt zarządzania projektami
    • Standardy PMI, Prince 2, model zintegrowany TIPI
    • Aspekty miękkie i twarde w projekcie
    • Jakie projekty można realizować poszczególnymi standardami
  • Kiedy jest to projekt
    • Typy projektów
    • Fazy zarządzania projektami
    • Po co nam zarządzanie projektami
  • Interesariusze projektu
    • Udziałowcy
    • Sponsor
    • Kierownik
  • Inicjowanie projektu
    • Przyczyny realizacji projektów
    • Przygotowanie karty projektów
    • Przygotowanie wstępnej deklaracji zakresu
    • Fazy projektu
  • Planowanie projektu
    • Procesy związane z planowaniem projektu
    • Cele i priorytety
    • Zarządzanie zakresem
    • Planowanie zakresu
    • Definicja zakresu
    • Stworzenie struktury podziału pracy
    • Określenie kolejności działań (sekwencjonowanie)
    • Harmonogram projektu
    • Wykres Gantta
    • Techniki skracania harmonogramu
    • Zarządzanie kosztami
  • Kontrola
    • Co kontrolujemy i dlaczego
    • Zakres
    • Personel
    • Realizacja
    • Komunikacja i współpraca
    • Ryzyko
    • Jakość
    • Pozyskiwanie środków i kontrola budżetu
    • Czas
    • Integracja wszystkich elementów
  • Procesy
    • Podejmowanie decyzji
    • Delegowanie
    • Zarządzanie czasem
    • Realizacja
    • Spotkania projektowe
    • Przyjęcie
    • Zamykanie
  • Sposoby zarządzania czasem
    • Zasady efektywnego wykorzystania czasu
    • Uruchomienie wstępnego projektu
    • Kontrola w projekcie 0 odchylenia krytyczne
  • Komunikacja i współpraca
    • Znaczenie współdziałania w projekcie
    • Podstawy przekonywania: retoryka i dialektyka
    • Bariery komunikacyjne
  • Zakończenie
    • Przygotowanie spotkań podsumowujących
    • Ocena wkładu pracy w projekcie
    • Analiza spostrzeżeń i wniosków po projekcie
    • Rozwiązanie zespołu

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

  • 16-17 stycznia 2017
  • 2-3 marca 2017
  • 20-21 kwietnia 2017
  • 19-20 czerwca 2017
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 2 dni

Miejsce szkolenia:

  • Sale szkoleniowe w Pabianicach.

Całkowity koszt szkolenia:

  • 985 PLN
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.