Start > Szkolenia dofinansowane > Zarządzanie personelem z elementami negocjacji

Zarządzanie personelem z elementami negocjacji

Formularz

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie lub pogłębianie umiejętności skutecznego kierowania zespołem pracowników. W czasie szkolenia uczestnicy nauczą się dopasowywać styl kierowania do poziomu motywacji i kompetencji podwładnych (kierowanie sytuacyjne Herseya i Blancharda).

  • Nabycie wiedzy nt. celów i zadań menedżera (kierowanie i przywództwo, planowanie, motywowanie, komunikacja, ocena).
  • Nabycie umiejętności wspomagania pracowników w osiągnięciu lepszych wyników.
  • Nabycie umiejętności praktycznego stosowania stylów zarządzania sytuacyjnego: instruowania, coachingu, motywowania i delegowania.
  • Osiągnięcie umiejętności coacha.

Uczestnicy:

  • Szkolenie przeznaczone jest dla osób na stanowiskach kierowniczych średniego i wyższego szczebla oraz menedżerów wszystkich szczebli zarządzania.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

  • rozwój umiejętności zarządzania zespołem
  • zdobycie wiedzy dotyczącej skutecznego funkcjonowania zespołu
  • nabycie umiejętności potrzebnych do efektywnej pracy zespołu
  • umiejętność organizacji pracy własnej i pracy zespołu
  • nabycie umiejętności motywowania pracowników
  • umiejętność rozwiązywani konfliktów w zespole

Program Szkolenia:

  • •Zarządzanie i kierowanie
    • Jakie zmiany własnego wizerunku musisz przeprowadzić by wejść w nową rolę?
    • Zapoznasz się z siedmioma narzędziami, których musisz używać, jeśli chcesz być najlepszy.
    • To pozwoli na wyłowienie głównych zadań, jakie ma do wykonania menadżer oraz warunków, które musi spełnić, aby maksymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał.
  • Efektywne przekazywanie kompetencji
    • Dowiesz się jakie możliwości daje ci umiejętność przekazywania kompetencji.
    • Poznasz pięć sposobów zarządzania ludźmi, które możesz stosować w praktyce by być bardziej efektywnym.
    • Nauczysz się kilku zasad dotyczących skutecznego delegowania zadań oraz różnych metod przekazywania kompetencji.
  • Sposoby komunikacji
    • Poznasz trzy ważne kanały komunikacyjne, które możesz wykorzystać żeby efektywniej pracować.
    • odpowiesz sobie na pytanie: czy można osiągnąć sukces poprzez komunikację?
    • nauczysz się jak dobrze robić sprawozdania ze spotkań z klientem, analizę klientów, obliczenia prowizji oraz jak efektywnie posługiwać się telefonem.
  • Umiejętność komunikacji
    • W dużej mierze skuteczność menadżera zależy od jego umiejętności komunikacji.
    • Poznasz klucz do efektywnego komunikowania się.
    • Zobaczysz jak ważną rolę odgrywa przygotowanie się do rozmowy z klientem oraz określanie czasu działania.
    • Co może zakłócić Ci Twoją wypowiedź?
    • Dowiesz się czy lepiej słuchać czy mówić oraz jak ważna jest intonacja Twojego głosu.
  • Budowa zespołu (rekrutacja)
    • Poznasz jedną z najlepszych metod rekrutacji.
    • Znajdziesz odpowiedź na pytania: jak zbudować świetny zespół, jak określić obraz idealnego kandydata oraz jak zrobić precyzyjny opis obowiązków i zakresu odpowiedzialności nowego sprzedawcy.
    • Odpowiesz sobie również na pytanie: gdzie znaleźć najlepszych ludzi.
  • Kluczowe sposoby negocjacji
    • Zawodowi negocjatorzy mówią: żądaj więcej niż się spodziewasz uzyskać, nigdy nie przyjmuj pierwszej odpowiedzi i stosuj technikę imadła.
    • Czy te i inne techniki mogą pracować dla Ciebie?
    • W tym module poznasz role przygotowania do negocjacji.
    • Powiesz się kiedy prezentowanie postawy asertywnej może przynieść Ci dodatkowe korzyści.
    • Poznasz tez cztery metody skutecznej finalizacji.
  • Jak radzić sobie z "trudnymi" pytaniami
    • Nauczysz się pozytywnie traktować zastrzeżenia jako niezbędne dla sukcesu w procesie negocjacji.
    • Poznasz Prawo Sześciu.
    • Dowiesz się jak traktować zastrzeżenia jako prośbę o informację; jak odkryć sedno sprawy, podstawowy powód (zwykle ukryty) blokujący porozumienie.
    • Dwa sposoby sprzedaży opartej na zastrzeżeniach.

Trener:

  • Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Prawa i Administracji.
  • Handlowiec - zajmował się sprzedażą oraz wprowadzaniem na rynek nowych produktów farmaceutycznych ZF Unia, osiągał najlepszą skuteczność w realizowaniu celów sprzedażowych w całym zespole.
  • Manager - zarządzał sprzedażą produktów oraz budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami na powierzonym terytorium.
  • Trener/Coach - od 2008 roku, potwierdzony certyfikatami: Extended DISC, Sandler Training oraz Coaching Fundamentals Certificate.
  • Posiada bogate doświadczenie coachingu Przedstawicieli Handlowych, Kierowników Sprzedaży i działów sprzedaży w branży finansowej, IT, usługowej, farmaceutycznej, FMCG, a wszystko w oparciu o innowacyjne podejście do kontaktu z klientem.
  • Prowadzi szkolenia w działach Sprzedaży i Call Center, w tym: szkolenia w zakresie umiejętności sprzedaży, asertywności, umiejętności menadżerskich, etykiety biznesowej, sztuki negocjacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych i innych.
  • Aktywnie wspiera Kierowników sprzedaży m.in. w zakresie rekrutacji, zarządzania kompetencjami, planowania rozwoju pracowników, zarządzania kompetencjami, stawiania celów, zarządzania zmianą, prowadzeniem spotkań.

Elementy wliczone w cenę:

  • uczestnictwo
  • konsultacje
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe (skrypt)
  • catering

Termin szkolenia:

  • 24-25 lutego 2020
  • 4-5 marca 2020
  • 1-2 kwietnia 2020
Harmonogram dnia szkoleniowego
9:00 - 10:30 szkolenie
10:30 - 10:50 przerwa kawowa
10:50 - 13:00 szkolenie
13:00 - 13:30 przerwa obiadowa
13:30 - 15:00 szkolenie

Czas trwania szkolenia:

  • 2 dni

Miejsce szkolenia:

  • Sale szkoleniowe w Pabianicach.

Całkowity koszt szkolenia:

  • 955 PLN
© Copyright CKB Sp. z o.o. All Rights Reserved.